Läs så ofta du kan, läs följ och kommentera

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Simone - 7 april 2010 21:14

Hello!

 

Mormor lämnade mig 19.40 hem till min mamma och följde med upp och satt ner i soffan och jag,mamma,Dessie,Cissi och mormor kollade på "Halv åtta hos mig"

och senare åkte mormor hem..

Gillar henne så mycket och vi var i Nacka Forum och åt sushi och senare handlade vi kläder till mig (MYCKET KAN JAG SÄGA) och det var,


1. Rosa linne

2. Vit kort kjol

3. Rosa klänning med ett svart skärp till

4. Svarta capribyxor

5. Ljusblåa capri/harems byxor

6. Vita trekvarts strumpor med en liten fin rosett på

7. Svartvita trekvarts strumpor

8. Svarta leggins med spets på

Det var typ det.


Jag lägger in bilder senare fast imorgon kanske på kvällen för att mamma ska på möte och jag kan bara använda hennes mobil för att lägga in bilder på bloggen så.


Kram från mig.


Av Simone - 7 april 2010 11:27

Hello!

 

Åker typ 11.50 till Slussen och möter upp mormor där och åker vi buss till Nacka forum!

Kul!

Vad ska ni göra idag då?

Kram och hej då.

Av Simone - 7 april 2010 09:09

Hello!

 

Idag vaknade jag 08.55 typ och ringde min UNDERBARA mamma 09.00 för att säga att jag var vaken.

Nu sitter jag och bloggar och senare ska jag göra mig i ordning för att senare vid

12.00 typ ska jag åka till Slussen och ta bussen mot Nacka forum där mormor och morfar bor och jag och mormor ska kanske shoppa lite och ta en fika.

Ja,vad ska jag säga nu?

Jo senare kommer jag och mormor till min mamma och senare åker mormor hem kanske på kvällen?

Vem vet?


Kram från mig.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Simone,född i Norge och bor nu i Stockholm här i Sverige.
Jag shoppar,är med vänner,är intresserad av mode och älskar dans.

Läs,följ och kommentera min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill jag bli?
 Känd bloggare
 Skådis
 Sångerska
 Modell
 Idrottslärare
 Frisör
 Massör

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards