Läs så ofta du kan, läs följ och kommentera

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Simone - 23 april 2010 19:15

Hej alla läsare!

 

Idag var jag i skolan och vi gjorde inget särskilt alls.


Sedan efter vi slutat gick jag och Lovisa  en av mina bästisar ut och sa " vi ska ut och ragga killar ".


Så busigt.


Och senare gick vi till Dragon parken och pratade tjejsnack.


Sen gick vi in till skogen där och satte på ett tak ( okej.. Lovisa försökte men det gick inte )


Vi hade sedan ett tema som hette stenåldern och  jag hackade t ex vissna påsklökar och Lovisa skalade flera lökar och vi SKRATTADE hela tiden!


Lovisa.. om du ser detta så vill jag säga att du är verkligen en av mina BÄSTISAR och jag vill inte att vi ska skilja oss åt.


Likadant säger jag till mina andra bästisar.


Vad har ni gjort idag då medans jag och Lovisa hade kul ?


Kramar Simone



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Simone,född i Norge och bor nu i Stockholm här i Sverige.
Jag shoppar,är med vänner,är intresserad av mode och älskar dans.

Läs,följ och kommentera min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill jag bli?
 Känd bloggare
 Skådis
 Sångerska
 Modell
 Idrottslärare
 Frisör
 Massör

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards