Läs så ofta du kan, läs följ och kommentera

Alla inlägg den 17 april 2010

Av Simone - 17 april 2010 20:15

Hej alla läsare!

 

Är nu med i en tävling om filmen " corps bride " på bloggen www.placebohoe.blogg.se.

Allt ni behöver göra är att skriva en kommentar om att ni är med på inlägget "<3 vinn en tävling om filmen corps bride på dvd " Typ.

Och sedan skriva på eran blogg om att ni är med i tävlingen och länka placebohoes blogg.

Om ni inte är med så ska ni hålla tummarna på mig för att jag ska vinna!


Kramar Simone.


  


  


  



Av Simone - 17 april 2010 18:35

Hej alla läsare!

 

Kom nyss hem från Cissis och Fridas kalas med mamma och Cissi.

Det var rätt så skoj..typ.

Det var i alla fall skoj när jag var i närheten av mamma.

Jag var den som förklarade om en lek,gav maräng glasstårta och hade fiskdamm med mamma som hjälp såklart.

Hahah, vi lekte att vi var jul tommte och jul nisse ( jag och mamma ) och alla  19 barn skrattade.

Senare städade vi när alla gått och senare gick vi till en pizzeria och jag åt " curry,ananas,kyckling och pasta. "

MUMS KAN JAG SÄGA!

Medans kollade vi på tv där och spelade lite nintendo DS och spelade in ett roligt videoklipp.


Sen åkte vi hem och nu sitter jag och ska avsluta mitt inlägg.. juste! Rösta på min blogg på www.baramejaa.devote.se på ett inlägg där det står " rösta ".


Vill också säga att jag har ny header!


Kramar Simone.

Av Simone - 17 april 2010 10:30

Hej alla läsare!

 

Ja, jag är med i en tävling om " Dagens blogg " som är gjord av min kompis.

Om du vill ha chansen att vinna så går du in på www.baramejaaa.devote.se och lämnar en kommentar om att du är med och går sedan in på din blogg och länkar hennes blogg till dina läsare och skriver lite om tävlingen.

Tävlingen avslutas 20.00 i kväll.


Lycka till.


Kramar Simone.

Av Simone - 17 april 2010 09:30

God morgon, god morgon!

 

Idag vet jag inte vad jag ska göra.

Jo, jag har 2 alternativ.

1. Ringa Malin så att hon ska komma hit.

2. Följa med på Cissis kalas.

Vad tycker ni jag ska göra?


Kramar Simone.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Simone,född i Norge och bor nu i Stockholm här i Sverige.
Jag shoppar,är med vänner,är intresserad av mode och älskar dans.

Läs,följ och kommentera min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill jag bli?
 Känd bloggare
 Skådis
 Sångerska
 Modell
 Idrottslärare
 Frisör
 Massör

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards