Läs så ofta du kan, läs följ och kommentera

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Simone - 19 april 2010 20:00

Hej alla läsare!

 

Idag var jag i skolan och gjorde inget speciellt och sen efter vi slutade sprang jag till tunnelbanan där mamma väntade och vi åkte iväg till Brommaplan och där åt vi på china restaurang och jag tog fyra små rätter och juste, till förrätt tog jag och mamma vårrullar, MUMS.

Sen tog jag efterrätt och åt friterad banan med cirap och glass till.

Senare gick vi där ifrån och gick till Coop tror jag och köpte lite grejer.

Vi åkte senare hem och jag köpte en chokladmunk vid Pressbyrån innan.

Nyss kollade jag och mamma på " halv åtta hos mig ".

Och nu ska jag göra mina läxor.


Kramar Simone.

Av Simone - 19 april 2010 18:30

Hej alla läsare!

 

Säljer lite grejer som

 

Väska 35 kr. Söt liten brodera väska.

Väst för 100 kr. En svart väst i storlek 38. Dam.

Jeans för 200 kr. Ett par jeans som jag har andvänd typ 2 gånger i storlek 146 ( för stora för mig ).


Kontakta mig på simonemesh@hotmail.com 


Kramar Simone.    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Simone,född i Norge och bor nu i Stockholm här i Sverige.
Jag shoppar,är med vänner,är intresserad av mode och älskar dans.

Läs,följ och kommentera min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill jag bli?
 Känd bloggare
 Skådis
 Sångerska
 Modell
 Idrottslärare
 Frisör
 Massör

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards