Läs så ofta du kan, läs följ och kommentera

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Simone - 9 april 2010 23:15

Hello babes!

 

Är med i en bra tävling där man kan vinna månadens blogg av www.saralee.devote.se och jag hoppas verkligen att jag vinner det och att ni också får en chans och vinner men jag är ju jag och vill ju såklart själv vinna.

Det enda man gör är att klicka på länken ovanför och gå in på hennes blogg och skriva en kommentar om att man är med så hon vet det och senare så skriver ni om tävlingen på eran egna blogg om att ni är med i tävlingen och länkar hennes blogg så era läsare kan gå in och delta i tävlingen om "månadens blogg" d.v.s att ni ska göra reklam för hennes tävling.


Kram från mig och lycka till babes!

Av Simone - 9 april 2010 19:45

Hello!

 

Kom nyss hem från en park här i närheten med mamma och Cissi.

Vi var inte ens där i 15 eller 20 minuter eftersom en av oss blev toa nödig.

Så vi cyklade hem igen till lägenheten där Dessie och hennes kompisar Bella,Hanna och "märkes" Emil är.

Varför säger jag "märkes"? Jo för att Emil bär bara märkes kläder,skor,väska,keps, ja typ allting på honom är "märkes".

I love märkes!

Han är världens BÄSTA och COOLASTE kille som bara hänger med honoms tjejkompisar!

Thihi..


Kram från mig.

Av Simone - 9 april 2010 17:00

Hello!


Nu ska jag skriva vilka förebilder jag har + vad jag ska bli/jobba med när jag blir stor!

FÖREBILDER..

Lady Gaga*

Michael Jackson*

Britney Spears*

Lindsay Lohan*

Paulina Danielsson*

Alexandra "Kissie" Nilsson,kanske*

Desirèe Nilsson*

Mig själv*

Jag har andra men kommer inte på nu.


Vad ska jag jobba med?


Sångerska*

Skådespelerska*

Foto modell, d.v.s känd modell*

Idrotts lärare*

Massör*

Känd bloggare*


Känd vill jag i alla fall bli!


Kram från mig.

Av Simone - 9 april 2010 10:30

Hello boys and girls!

 

Idag ska jag inte göra något särskilt alls.

Vad ska ni göra då?

Dessies bästis sover ju här och det är roligt!

Visste ni att förut hade jag bara 2-3 läsare men sedan igår har det ökat till 74 läsare!

TACK SÅ MYCKET!

Hoppas verkligen ni fortsätter läsa min blogg!

Jag skulle uppskatta det.

Ni har väl läst/läser Paulina Danielssons blogg?

I alla fall,jag skrev en kommentar på ett inlägg hon hade gjort och den kommentaren gjorde så att mina läsare ökade och det är jag så glad för!

Jag hade TUR helt enkelt!

Det händer inte så ofta.


Kram från mig.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Simone,född i Norge och bor nu i Stockholm här i Sverige.
Jag shoppar,är med vänner,är intresserad av mode och älskar dans.

Läs,följ och kommentera min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill jag bli?
 Känd bloggare
 Skådis
 Sångerska
 Modell
 Idrottslärare
 Frisör
 Massör

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards